Shopping Cart

به وبسایت رنویار خوش آمدید!

ارتباط با ما :۰۲۱۸۸۸۲۸۴۲۶

شبکه سپر جلو

در هنگام خرید شبکه سپر جلو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید شبکه سپر جلو به چه نکاتی توجه کنیم؟شبکه-سپر-جلو-چیستدر بیشتر تصادفات سپر مانع از آسیب جدی به بدنه می‌شود. در صورتی که شدت ضربه وارده در تصادف زیاد نباشد سپر مقاومت می‌کند. سپر جلو در قسمت پایین دارای یک شبکه توری است. شبکه توری بخشی از سپر جلو است و در زیبایی سپر نقش بسزایی دارد.

زمانی که به یک خودرو نگاه کنید، اولین موردی که توجه شما را جلب می کند بدنه خودرو است. قطعا بسیاری از افراد از مشخصات فنی خودروهای مختلف مطلع نیستند. بدنه و ظاهر زیبای یک خودرو سبب جذب افراد می‌شود. طراحی بدنه، چراغ ها، سپرجلو، سپرعقب، شبکه توری پایین سپر و… همگی از مواردی هستند که در زیبایی خودرو اثرگذار هستند. همانطور که می دانید قسمت زیادی از بدنه خودرو از فلز ساخته شده است اما برخی قطعات مانند شبکه پایین سپر جلو از پلاستیک ساخته شده اند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با شبکه توری سپر جلو توضیح دهیم و مزایای آن را به شما معرفی کنیم.

شبکه توری سپر جلو چیست؟

بهتر است قبل از توضیح شبکه توری سپر در رابطه با سپر توضیح مختصری داشته باشیم. سپر در قسمت جلو و عقب ماشین برای حفاظت از بدنه قرار گرفته است. در بیشتر تصادفات سپر مانع از آسیب جدی به بدنه می‌شود. در صورتی که شدت ضربه وارده در تصادف زیاد نباشد سپر مقاومت می‌کند. سپر جلو در قسمت پایین دارای یک شبکه توری است. شبکه توری بخشی از سپر جلو است و در زیبایی سپر نقش بسزایی دارد.

مزایای شبکه توری سپر

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که اصلا طراحی این شبکه توری چه مزیتی دارد؟ چرا خودروسازان یک سپر یکپارچه را جایگزین نمی‌کنند؟ اگر این شبکه توری وجود نداشت مقاومت سپر جلو بیشتر بود و در تصادفات کمتر دچار آسیب می شد. قطعا این ها سوالاتی است که در ذهن شما نقش بسته است. باید گفت شبکه توری سپر جلو علاوه بر زیبایی با اهداف دیگری در این قسمت قرار داده شده است.

همان طور که می دانید خنک‌سازی موتور یک اصل مهم در حفظ سلامت خودرو است. رادیاتور و مایع درون آن از اجزای بسیار مهم در خنک سازی موتور هستند. شبکه توری سبب می شود هوا به داخل اتاق موتور جریان داشته باشد و سبب کاهش دمای موتور می شود. یکی از مهم‌ترین مزایای وجود شبکه توری، خنک‌سازی موتور است. از طرفی وجود این شبکه سبب می‌شود رادیاتور از برخورد با  اجسام تیز و برنده در امان باشد. قطعا خرید شبکه سپر جلو به مراتب ساده تر و به صرفه تر از خرید رادیاتور است. برای خرید شبکه سپر جلو ماشین‌های رنو از جمله سپرجلو تند 90 و یا شبکه سپر جلو تند 90 پلاس می‌توانید از صفحه محصول مورد نظر در سایت رنویار دیدن فرمایید.

جنس شبکه سپر جلو

جنس سپر ماشین از پلاستیک مقاوم است و به تبع آن جنس شبکه سپر نیز از پلاستیک است. البته زمانی که نام پلاستیک به میان می‌آید تصور نکنید که با یک جنس بی کیفیت روبرو هستید. اگر توری سپر جلو اصل باشد از پلاستیک‌های مقاوم ساخته شده است؛ به‌طوری که در تصادفات با سرعت کم آسیب نمی‌بینید. شبکه توری از جنس فلز نیز وجود دارد. افرادی که به خودروهای اسپرت علاقه‌مند هستند برای زیبایی بیشتر خودرو زه کرومی در اطراف شبکه سپر نصب می‌کنند. شبکه سپر یک محصول گران قیمت نیست و در حال حاضر شبکه سپر جلو تندر 90 پیکاپ در مقایسه با قیمت‌های سال گذشته افزایش قابل توجهی نداشته است. 

 در هنگام خرید شبکه سپر جلو به چه نکاتی توجه کنیم؟

این روزها برای خرید قطعات ماشین یا هر وسیله دیگری نیاز نیست مسافت زیادی را طی کنید. در حقیقت اصلا نیاز به خروج از منزل نیست. خوشبختانه فروش قطعات خودرو نیز مانند تمامی محصولات دیگر به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برای استعلام قیمت و خرید توری (شبکه) داخل سپر جلو می‌توانید به صفحات محصول سایت رنویار مراجعه کنید. موارد زیر را در انتخاب شبکه سپر مورد توجه قرار دهید:

·          حتما مدل خودروی خود را در نظر بگیرید و به هنگام ثبت سفارش توجه داشته باشید. به طور مثال شبکه سپر جلو تندر 90 پلاس برای خودرو تندر 90 معمولی مناسب نیست.

·          شبکه سپر با جنس پلاستیک و فلز موجود است.

·          تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی رنویار دارای اصالت هستند اما اگر قصد خرید از سایر فروشگاه‌ها را داشتید حتما به اصالت کالا توجه کنید.

·          به هنگام خرید به رنگ شبکه سپر نیز توجه داشته باشید.

خرید شبکه پایین سپر جلو با کیفیت

سپر و شبکه سپر بر خلاف ظاهرشان از قطعاتی هستند که در بخش فنی خودرو نیز تاثیرات بسیاری دارند. در صورت شکستگی و رنگ‌پریدگی شبکه سپر نسبت به تعویض آن اقدام کنید. شاید تصور کنید با شبکه شکسته نیز می‌شود رانندگی کرد و مشکلی رخ نمی‌دهد. بله در حالت عادی مشکلی به وجود نمی‌آید اما در صورت برخورد با خودروهای دیگر، احتمال آسیب به رادیاتور و سوراخ شدن آن بیشتر است. حادثه خبر نمی کند؛ شما هستید که با اقدامات پیشگیرانه خسارت ها را کاهش می دهید. با خرید شبکه توری سپر جلو امنیت خودرو خود در مقابل خرابی و حادثه تامین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *