Shopping Cart

به وبسایت رنویار خوش آمدید!

ارتباط با ما :۰۲۱۸۸۸۲۸۴۲۶

بررسی کامل مقاومت بدنه خودروهای لوگان یا ال 90

بررسی کامل مقاومت بدنه خودروهای لوگان یا ال 90بررسی کامل مقاومت بدنه خودروهای لوگان یا ال 90

اگر نگاهی به لیست خودروهای محبوب در داخل کشور بیندازید، متوجه خواهید شد که ال ۹۰ یکی از خودروهای پرطرفداری است که تقاضا و فروش بالایی برای آن وجود دارد. در میان چالش‌ها و ابهاماتی که خریداران و دوست‌داران این خودرو با آن‌ها روبرو هستند، بحث خرید قطعات بدنه تندر ۹۰ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شمار زیادی از این افراد را درگیر خود کرده است. با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با برخی از قطعات یدکی ال نود، اطلاعات لازم در رابطه با مرکز فروش این قطعات را نیز به دست آورید.

آشنایی مختصر با خودروی ال نود و دلایل محبوبیت آن

ال ۹۰ که با نام‌های تندر ۹۰ و لوگان نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین خودروهای کلاس B به‌شمار رفته و فروش آن در سال‌های گذشته با رشد قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده است. این خودرو که بعد از عقد قرارداد میان ایران و فرانسه، به بازار خودرو‌ی داخل کشور راه یافت، محصول کمپانی رنو فرانسه بوده و به همین دلیل نیز اولین جایی که در صورت بروز مشکل و نقص در خودرو باید به آن مراجعه کنید، تعمیرگاه مجاز رنو است.

برخلاف پیش‌بینی‌ها و پیش‌داروری‌های منفی بسیاری که در رابطه با خودروی ال نود در بازار وجود داشت، این خودرو در مدت زمان کوتاهی پس از ورود به بازار توانست نظر مثبت خریداران را به خود جلب کرده و محبوبیت بالایی برای خود کسب کند. اولین و مهم‌ترین دلیلی که علیرغم حرف‌وحدیث‌های بسیار، منجر به استقبال بالای خریداران از این اتومبیل شد، موتور پرقدرت آن بود. توان بالای این موتور یک فاکتور بسیار مهم برای خریداران به‌شمار رفته و تایید کارشناسان این حوزه را نیز کسب کرده است.

دومین موضوعی که توانسته نظر مثبت خریداران ال نود را به خود جلب کند، مصرف سوخت پایین این خودرو است که با توجه به افزایش روزافزون قیمت سوخت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ابعاد مناسب، ایمنی بالا و استهلاک پایین لوگان، از دیگر دلایلی هستند که توانستند خریداران را به خرید این خودروی محبوب تشویق کرده و فروش بالایی را برای آن رقم بزنند.

خرید بهترین قطعات بدنه ال ۹۰

خرید بهترین قطعات ال نود

مانند هر خودروی دیگری، ال نود نیز به دلایل متعدد نیاز به تعمیر و خرید لوازم یدکی پیدا می‌کند. فرقی نمی‌کند قصد خرید کدام قطعه را داشته باشید یا اینکه ترجیح دهید قطعه‌ی مورد نیازتان را به چه قیمتی تهیه کنید؛ مهم‌ترین موضوعی که در این رابطه باید به آن توجه کافی داشته باشید، تهیه این محصولات از یک مرکز معتبر است. اگر نمی‌خواهید مدت کوتاهی بعد از خرید یک قطعه و نصب آن روی خودروی خود، شاهد آسیب و خرابی آن بوده و مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت شوید، برای تهیه تمامی تجهیزات مورد نیاز خودرو، به سراغ مراکز فروش قطعات اصلی رنو بروید. خرید از مراکز معتبر این اطمینان خاطر را برای شما فراهم می‌آورد که یک قطعه‌ی باکیفیت و اصل را خریداری کرده‌اید و پول‌تان صرف تهیه‌ی یک محصول مرغوب شده است. در ادامه، به معرفی برخی از قطعات بدنه ال نود که می‌توانید از این مراکز تهیه کنید پرداخته و اطلاعات مفیدی را درباره آن‌ها ارائه می‌دهیم.

کابل اتصال بدنه ال ۹۰

یکی از قطعات مهم بدنه‌ی لوگان که در صورت بروز مشکل، عملکرد قسمت‌های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، کابل اتصال بدنه ال ۹۰ است. لرزش خودرو، کم‌نور شدن چراغ‌های ماشین هنگام روشن‌بودن سیستم صوتی و همچنین بالارفتن آمپر آب، از جمله مشکلاتی هستند که ارتباط مستقیمی با ضعف کابل اتصال بدنه دارند. بروز مشکلات فوق این هشدار را به شما می‌دهند که کابل اتصال منفی بدنه‌ی خودروی شما ضعیف است و برای تهیه‌ی یک کابل قوی‌تر باید به یک مرکز معتبر فروش قطعات یدکی تندر ۹۰ مراجعه کنید.

درب تندر ۹۰

استحکام بدنه‌ی ال۹۰ یکی از مهم‌ترین مزایای این خودرو است. جنس درب تندر ۹۰ نیز مانند دیگر اجزای این اتومبیل محبوب از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد. درب لوگان اصلی، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود و از نظر ایمنی، بسیار مطمئن است. با توجه به نقش بسیار مهمی که این قطعه و کیفیت آن در ایمنی شما و سرنشینان خودرو دارد، اگر نیاز به خرید این قطعه پیدا کردید، حتما آن را از مراکز فروش قطعات اصلی رنو تهیه کنید.

عایق درب موتور تندر ۹۰

مهم‌ترین قطعه‌ی هر اتومبیلی موتور آن است و در صورت بروز مشکل برای این قطعه، خسارات هنگفتی برای صاحبان آن به‌همراه می‌آورد. این موضوع در رابطه با خودروی ال نود نیز صادق است و به همین دلیل نیز باید دقت لازم را در رابطه با این قطعه و حفظ سلامت آن داشته باشید. یکی از کارهایی که برای حفظ کارکرد موتور تندر نود می‌توانید انجام دهید، استفاده از عایق برای درب آن است. عایق درب موتور تندر ۹۰ ضمن بهبود عملکرد خودرو و محافظت از رنگ بدنه‌ی آن، میزان صدای وارد شده به داخل کابین اتومبیل را نیز به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

بال شیشه عقب ال ۹۰

حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب برهم‌خوردن تعادل خودرو می‌شود، حرکت هوا در اطراف آن است. بال شیشه عقب که با نام اسپویلر نیز شناخته می‌شود، وسیله‌ای است که برای کنترل جریان هوای اطراف خودرو طرحی شده و با خنثی‌کردن نیروی حاصل از این جریان، تعادل اتومبیل را حفظ می‌کند. بال شیشه عقب ال ۹۰ در عین حال که امنیت خودروی شما را در سرعت‌های بالا و شرایط جوی خاص بالاتر می‌برد، با کم کردن ارتفاع شیشه عقب، از نظر ظاهری نیز جلوه خاصی به آن می‌دهد.

سپر ال ۹۰ پلاس

نمایی کلی از سپر ال 90

سپر خودرو از جمله قطعاتی است که کیفیت آن ارتباط مستقیمی با ایمنی این وسیله دارد. وجود یک سپر باکیفیت و مقاوم، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که خریداران تیزبین به آن توجه کرده و نسبت به آن حساسیت به خرج می‌دهند. جنس سپر ال ۹۰ پلاس نیز در صورتی که این قطعه اصل باشد، به دلیل استفاده از متریال مرغوب، بسیار باکیفیت و محکم است. مهم‌ترین تفاوتی که سپر ال نود پلاس با مدل‌های دیگر دارد، رنگ آن است. این قطعه، همرنگ بدنه‌ی خودروی تندر ۹۰ پلاس بوده و این موضوع بر زیبایی ظاهری این خودرو افزوده است.

معرفی اجمالی خودروی ال نود

در این مطلب ابتدا به معرفی اجمالی خودروی ال نود پرداخته و سپس در رابطه با قطعات یدکی این خودرو صحبت کردیم. همان‌طور که گفتیم، برای حفظ امنیت اتومبیل خود، بهتر است که قطعات بدنه‌ی ال ۹۰ و دیگر قطعات داخلی آن را از مراکز معتبر عرضه‌ی قطعات اصلی رنو خریداری کرده و در عین حال، در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *