Shopping Cart

به وبسایت رنویار خوش آمدید!

ارتباط با ما :۰۲۱۸۸۸۲۸۴۲۶

مشخصات تندر پلاس

مشخصات تندر پلاسمشخصات تندر پلاس؛ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

در میان محصولات کمپانی رنو که در داخل کشور مونتاژ می‌شوند، تندر ۹۰ یکی از محبوب‌ترین خودروهای موجود در بازار به‌شمار می‌رود. بعد از موفقیت چشم‌گیر ال۹۰ در بازار، نمونه‌ی فیس‌لیفت‌ شده‌ی این محصول، با نام تندر ۹۰ پلاس و در دو نوع دستی و اتوماتیک نیز وارد بازار خودروی کشور شد؛ اما آیا خودرو واقعا ارزش خرید دارد یا فروش بالای خود را مدیون تبلیغات و نام کمپانی رنو است؟ اگر شما هم قصد خرید تندر پلاس را دارید و این سوالات، ذهن‌تان را به خود مشغول کرده‌اند، با ما همراه باشید تا پاسخ واضح و قانع‌کننده‌ای برای آن‌ها پیدا کنید.

 

بررسی اختلافات ظاهری تندر ۹۰ پلاس و ال‌نود

درست است که تندر ۹۰ پلاس، شباهت‌های بسیاری به ال‌نود دارد و در واقع نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی این خودرو است؛ اما تغییرات ریز و درشت بسیاری را در ظاهر این خودرو شاهد هستیم که به کاهش چشمگیر انتقادات صورت گرفته از ظاهر این محصول منجر شده‌اند. نخستین تغییری که با نگاه‌کردن به تندر پلاس متوجه آن خواهید شد، طراحی متفاوت چراغ‌های عقب و جلو هستند که ظاهر زیباتری به این محصول بخشیده‌اند. در مرحله‌ی بعد، متوجه تغییر طرح سپر جلو و هم‌رنگ‌شدن آن با بدنه‌ی خودرو خواهید شد. این هماهنگی رنگ، در رابطه با جلوپنجره نیز اعمال شده است و شما را با خودروی زیباتر و هماهنگ‌تری روبرو می‌کند.

تندر 90 پلاس و ال نود

تندر پلاس، تغییرات مثبتی را در قسمت عقب نیز تجربه می‌کند که به طراحی جدید صندوق عقب، تغییر دکمه‌ و استفاده از یک نوار کرومی در قسمت پایین آن مربوط می‌شود. تغییر مثبت دیگری که در که قسمت عقب این خودرو شاهد آن هستیم، اضافه‌شدن چراغ مه‌شکن عقب است. آینه‌های جانبی تندر ۹۰ پلاس نیز نسبت به ال ۹۰ بزرگ‌تر شده‌اند و رنگ‌ آن‌ها، هم‌رنگ بدنه‌ی خودرو انتخاب شده است.

تندر ۹۰ پلاس در داخل کابین نیز تغییرات قابل ملاحظه‌ای را تجربه می‌کند که به‌عنوان نخستین مورد می‌توان به تغییرات اعمال شده در روکش صندلی‌ها اشاره کرد. تغییر دیگری که بعد از ورود به کابین تندر پلاس، متوجه آن خواهید شد، طراحی جدید داشبورد و رودری‌های این خودرو است. استفاده از المان‌های دکوراتیو کرومی در قسمت داشبورد و رودری، اضافه‌شدن ۳ عدد پشت سری به صندلی‌های عقب و تغییر شکل غربیلک فرمان، از دیگر تفاوت‌های کابین تندر ۹۰ پلاس و ال‌نود هستند.

نسخه‌ی فیس لیفت تندر ۹۰، در بخش تجهیزات رفاهی نیز تغییرات قابل ملاحظه‌ای را شامل می‌شود که برخی از این تغییرات به شرح زیر هستند:

·         اضافه‌شدن قسمتی برای قراردادن عینک و مدارک روی در داشبورد

·         استفاده از رادیوپخش جدید با قابلیت اتصال به هندزفری موبایل

·         قسمت مخصوص برای قراردادن موبایل، روی کنسول داشبورد

·         افزوده‌شدن دسته‌ی کنترل سیستم صوتی به قسمت زیرین فرمان

·         اضافه‌شدن قابلیت تنظیم ارتفاع، به غربیلک فرمان

 

 

نگاهی دقیق به مشخصات فنی تندر ۹۰ پلاس

تندر نود پلاس

تندر ۹۰ پلاس، به یک پیشرانه‌ی ۱۶۰۰ سی‌سی مجهز است که قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است و از این نظر، هیچ تفاوتی با ال۹۰ ندارد. شتاب صفر تا صد در خودروی ال نود اتومات پلاس، ۱۱/۷ ثانیه و در تندر پلاس دستی، ۱۰/۲ است. مصرف سوخت تندر پلاس دستی در سیکل ترکیبی برابر با ۶/۹ لیتر است، در حالی که تندر پلاس اتوماتیک، مصرفی برابر با ۸/۳ لیتر دارد. در حالت کلی باید گفت که تندر ۹۰ پلاس از نظر فنی، تفاوتی با برادر بزرگ‌تر خود ندارد و تغییرات صورت گرفته در آن، فقط به ظاهر این محصول محدود می‌شوند.

 

 

لوازم جانبی تندر پلاس را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

دسترسی راحت به قطعات تندر ۹۰ پلاس و تهیه‌ی این محصولات با قیمت مناسب، از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران این خودروی محبوب هستند. تمامی قطعات تندر پلاس، در مرکز فروش لوازم یدکی رنو و به‌صورت حضوری یا اینترنتی در اختیار دارندگان این محصول قرار می‌گیرند که بدون شک، این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای تندر پلاس در کشورمان محسوب می‌شود.

لوازم جانبی تندر نود پلاس

در کنار دسترسی ساده به لوازم یدکی این خودرو، مناسب‌بودن قیمت قطعات تندر ۹۰ پلاس نیز، از دیگر دلایل محبوبیت این محصول در میان خریداران به‌شمار می‌رود. از جمله محصولاتی که در این مرکز به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         گیربکس تندر پلاس اتوماتیک

·         کنسول وسط تندر پلاس

  • انواع آپشن تندر نود پلاس 

تندر ۹۰ پلاس، بعد از موفقیت قابل ملاحظه‌ی خودروی ال۹۰ وارد بازار خودروی کشور شد و توانست درست مانند برادر بزرگ‌تر خود، به محبوبیت بالایی در میان خریداران ایرانی دست پیدا کند. این خودرو که از نظر فنی هیچ تفاوتی با تندر ۹۰ ندارد، در ظاهر خود، تغییرات قابل ملاحظه‌ای را شاهد بوده و به همین دلیل نیز خود را در لیست پرفروش‌ترین خودروهای داخلی در سال‌های اخیر جای داده است. همان‌طور که در این مطلب نیز اشاره کردیم، تمامی لوازم جانبی تندر پلاس اتوماتیک و دستی، در مرکز فروش لوازم رنو و با قیمتی بسیار مناسب به‌فروش می‌رسند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *